Followers

Monday, May 18, 2009

~~ BeAuTiFul GirLs AwaRd ~~



SaPe Yg BaGi award Ni pada anda??DaN sape die bagi anDa??

Thanx ye pada bdk yg bg award ni kat ak...... ALiaH...rakan blogger...


oppss..tapi ada syarat2 utk award ni.

  • pastikan jantina anda perempuan
  • copy badge sebagai award
  • nyatakn 5 sbb apa istimewanya anda kenapa anda bangga jadi perempuan
  • adakah anda rasa anda beautiful??? nape??
  • passkan award kepada girlfriend anda

  • Comfirm r ak ni pompuan..Nama pun SiTi ZaNariAh bt. ZaiNaL..
  • Ye...saya sudah meng"copy & paste"kan award ni....sudah beauty...
  1. ak boleh main alat muzik..
  2. ak leh pki skirt, tudung, baju kurung..(org laki ner leh pki)...
  3. pendiam, jimat cermat, prangai agak2 ladies (ni suma dusta2 belaka..he3)..
  4. dh tentulh blh mengandung n beranak pinak (insyaallah..)...
  5. ak bangga jadi perempuan bcoz kedudukan orang perempuan ni istimewa sgt2..mcm nk mulakan sesuatu....."lady 1st"..
  • Cantik tu xde lh, comel tu ad r kot....tp janji baik ati..
  • AWard ni ditujukan pada...

6 comments:

pinkconverse said...

ye..ko ptt bangga ko pompuan..

sebab..

ko chumellll!!!!!
rase nak geget2 je pp ko..hehe

aleena said...

yeyeye dapat award..
btol2 xkisah orng nak kt ape yg penting awk tetap cute:)

ikabash said...

mekaceh kakak!

zyLa said...

tag ye..akk dh wat nana nya tag.ni tugas baru lak...g view page akk..tag utk nana..eheheee

pinkconverse said...

nana....
ko tlg ditag..
sile jwb soaljwb dr blog aku tuh yeee...

pinkconverse said...

nana..u've been tagged again. Hehe.
ade award skali ntok ko..sile amek!