Followers

Wednesday, May 27, 2009

..Dr E.T lg..

1)Bekas kekasih saya adalah..
seorang yg berjantina lelaki..

2)Saya sedang mendengar..
soundtrack2 Boys Before Flower.

3)Mungkin saya patut..
gosok baju ayah lagi mlm ni

4)Saya suka..
berlagak menjadi bdk baik..

5)Sahabat-sahabat saya...
adalah terdiri daripada manusia @ people.

6)Saya tak paham..
kenapa berat badan sy semakin meningkat??y??y??

7)Saya kehilangan..
berat badan sebanyak 2 kg waktu awl2 ct aritu ttp sekarang ia bertmbah semula..

8)Ramai yang berkata..
saya comel..tp klu kurus lagi comel..(puji-pujian tuk ak turunkan berat badan lh tu)

10)Cinta itu adalah..
love @ sarang (in korea)

11)Di suatu tempat, seseorang sedang..
menaip..

12)Saya akan cuba..
menurunkan berat badan

13)Ayat SELAMANYA membawa maksud..
umah ak xde kamus dewanbahasa r.cmner nk tau

14)Telefon bimbit saya..
adalah hp yg plg murah yg ad radio...

15)Bile saya terjaga..
sy buang taik mata dl

16)Saya paling meluat..
tngok lelaki gedik...

17)Pesta/parti adalah..
tempat bersuke ria

18)Haiwan yang paling comel pernah saya temui..
hamster bdk dpn bilik ak bela

19)Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah..
semua umur seronok.

20)Hari ini..
saya buka akaun tabung haji..

21)Malam ini saya akan..
menonton perlawanan bola sepak MU vs Barcelona..arap2 barce mng...

22)Esok pula saya akan..
smbung gosok baju ayah lagi

23)Saya betul2 inginkan..
nk g korea..

24)Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
oh!! ad taik mata lagi..

25)Pusat membeli belah atau arked permainan..
dua2 x best...

26)Makanan barat atau jepun..
lauk asam pedas buatan ibu ak (Malaysia)

27)Bilik yang terang atau gelap..
gelap lh..lampu terang, ner leh tdo...lagipun, jimat karen r

28)Makanan segera adalah..
makanan yg tdk berkhasiat..(dh st taun ak x mkn megi)

29)Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"tido dl ye ayah, ibu...ayah, mlm nanti nana kejut tngok bola k"

30)Siapa yang anda ingin tag..

suma org

2 comments:

pinkconverse said...

hehe..maseh wat tag neh..hehehe..
tuh nana..ade taik mata lg tu kat mata kiri..
pg buang dulu..
haha

shichi said...

hahaha...
tlg ak buangkan...