Followers

..bEbEraPa MaLaM yG LaLu..

ni citer beberapa hari yang lalu..
time tu ad pasar malam
pe lagi cam biasa r ktorg g pasar malam lepas solat magrib
tp sebelum tu, aku nak keluarkan duit kat bank Islam memandangkan isi di dalam dompet ak ni x lah byk sgt
time ak masuk kt dlm tempat mesin duit tu, ak sorang2 jelah
tngah2 nk mengisi maklumat2 kat mesin tu
masuk r sorang pelanggan bank tu yg len..
muke die..
leh r dikatakan seram
yang hanya memakai baju serba itam (ala2 samseng)
time tu..perasaan takut tu menyelinap masuk ke dalam fikiran ku
yelah..
ner tau die ni penjahat nak samun ak ke...(macam r ak byk duit die nak samun)

tetibe...
ak terdengar bunyi bersin yg sgt kuat yg berfrekuensi brapa ntah seolah2 kemampuan frekuensi penyanyi soprano memecahkan gelas....
amat terkejut sekali bagi ak...
apa kesannya kepadaku...

akibat terlalu terkejut..
ak telah mengalami SEDU atau TERSEDU..
dan kesan tersebut tidak hilang2 sehingga lah aku abis merayau di pasar malam selama 1 jam lebih...


itu saje criter saya hari ini...

4 comments:

azah hj zainal said...

igt tme ni..tme yong tau foo gak..

aleena said...

hakhak..

terkejot pon bley sedu ya..
kelaka:D

NaNaBdKbaiK said...

azah : yong tau foo tu len criter...tu pun slh satu pnyakit ak tu..ahaks!!

NaNaBdKbaiK said...

aleena : dh jadi habit r klu terkejut..