Followers

..Get well soon AyaH..


tadi aku call ayah
coz semalam ayah masuk hospital Putra
operate jari kaki
coz jari ayah ad luka sikit, tapi luka tu x sembuh
maybe sebab salah satu puncanya, ayah ak ad penyakit kencing manis
tapi sumanya masih terkawal lagi penyakit kenying manis ayah ni
mmg risau giler ak
maner taknyer
ayah jarang sakit
skali ak dgr ayh masuk hospital tanpa pengetahuan ak
lagilah ak risau
even ayah xnak anak2 die risau, ak lagilah risau
lagi satu, ayah ni degil sikit
doktor suh duk hospital, leh lak ayah balik
ayah....ayah...






buat pengetahuan suma
ak ni memang syg sgt2 kat ayah ak ni
ayah ak ni leh dikatakan sahabat karib ak
dengan ayah, ak leh share segala2 emosi ak
satu lagi
ak klau nk kawen pun, ak nak cari org yang perangai cam ayah
klu nk ckp perangai camner
mmg bnyak r...
nak explain satu2, mmg ssh
yg penting seorang yg bertanggungjawab terhadap keluarga, x kira r dari segia agama, keperluan dan sebagainya
yg pasti...

i love u sooo much AYAH....

..get well soon k..

No comments: