Followers

Monday, September 14, 2009

...LaTe To UpDaTe ~~ ReuNioN ex-DEX...

memandangkan aku ada janji aritu
nk update pic2 reunion aku aritu
x sempat aku updatekan aritu
memandangkan membuat assignment DSP
banyaknye pengiraannye
i luv my lecturer..
he3..
<sudah mengarut nampak!!>

sambung citer balik
ari malam jumaat aritu
aku ngan ex-classmate aku time diploma dulu
membuat satu mini reunion
yg di arrange ole Mr. Azri
kesemuanya yg dapat kami kumpul ada 22 ~~23 orang
antaranya
boyz : azri, fendi, jasbinder, syafiq, azfar, athir, suhairi, aizat, rosli, zakiul, stopa, azizi, miqdad, faizal,
gurlz : nana, aini, lin, mei mei, atun, tipah, nad, zi
jumlah kenderaan adalah
4 biji kete + 1 biji motor + 1 biji kete

kitorang berbuka kat Hotel Landmark
after buka kitorang solat magrib kat situ
pastu g BPMALL
kitorang layan karaoke
pastu tengok wayang tajuk DISTRICT 9 pukul 9.45 mlm
pastu abis wayang
agak2 kul 12 mlm
kitorang reramai lepak kat BP WALK
pas sudah berjalan2
kitorang g supper kat de' Belangga
lebih kurang kul 2pg
baru balik ke U semula
sampai U dlm kul 2.15pg
pastu pe lagi
tido lah...
kat bawah ni antara pic2 yg sempat dirakam oleh
cameraman/camerawoman yg x bertauliah
hua3...

















p/s : sama antara kami akan kawen dulu..

No comments: