Followers

Sunday, September 13, 2009

...MoViE MinGGu Ni...

memandangkan jumaat malam dan sabtu malam aku ada majlis berbuka pose
kira dah kuar mengahala ke BP lah
dah alang2 seluk perkasam, biar sampai lengan lah orang cakap
dalam dua malam ni aku melayan dua movie
aku bukan kaki lepak 24 jam ek
cuma minggu ni lah ak nk release ckit
dah lah xleh balik kampung
sabtu ada kelas ganti lak
so....
baik aku g melayan citer2 ni

jumaat malam tu aku layan citer district 9
citer pasal alien dan manusia yg x tersengaja jadi alien ckit2
dah berkali2 dak KelBaroS bagitahu kat aku
"percayalah, citer ni mmg best dari final destination"
"ak dah tngok rating die kt overseas, lg tinggi dari FD"
aku pun layan jelah
ner tau mmg best
time awal2 masuk panggung tu, rase macam nyesal lak
ni citer ke or berita
kalau berita, baik aku tngok tiap2 malam kat tv3 kul 8 mlm
mmg aku rase nk duit ak balik lah...
hahahahha...
tapi pas tengah2 citer ni, aku rase enjoy lak
nak tau nape..
baik korang layan citer ni
tapi kuar panggung, ad gak mmber2 ak ckp x best
depends msg2 kot
tapi ak enjoy...
balik time dalam kete
dak Azfar ckp
ni citer sebenar...
nmpak sgt die bohong ak, ner ad alien lagi kat bumi ni
hish2

sabtu malam or merangkap mlm tadi
pas buka pose
ktorang layan citer final destination 4
memang ak teringin nak tngok citer ni
aku dah ikut citer ni dari FD1, FD2 dan FD3
so..
mmg aku teruja nk tngok FD4
tapi citer ni memang best giler
x rugi tngok
lagi best dari sebelum2 ni
leh lak dlm panggung, dak SyaF leh tido
apa punyer lawak lah
org punyer lah terjerit2 layan citer ni
die leh tido
aku ngan NaeB lak time tngok citer ni
leh lak tergelak2
bukan ape,
kitorang gelak sbb ada part2 yg leh wat ktorg rase lucu
tu yg jadi kurang seriau tu
hahaha..
papepun........ak enjoy giler tngok citer ni
x sabar ak nak beli dvd die nak layan ngan adik ak zabir and sepupu2 ak
nabila, muiz dan fadhil
coz diorang suke tengok FD sebelum2 ni

2 comments:

abang besi said...

nk tgk jgk la...klu dh kata sedap tu....mlm sok jgk g tgk!tq waks!

NaNaBdKbaiK said...

mmg best abg besi..
kunjungilah panggung yg berdekatan..
klu x best, jgn marah..