Followers

Sunday, October 25, 2009

..NooR AzaH bT. ZaiNaL..

NooR AzaH bT. ZaiNaL
asal aku nak cerita pasal budak ni ek
hahaha..
surprise ckit
aku teringat kat die, coz awal2 pagi tadi time aku tido, die call aku
sape die ni??
die ni kakak no2 aku, anak ke 3 dr 6 adik bradik
berapa umur die??
die tue 2 taun dari aku..
akk aku ni, aku panggil die ajah
nape ajah, tu aku x tau..ajah & me..

macam aku gak, naper nana??aku pun x tau
senang cakap, tu nama panggilan kami di rumah

..ajah & ibu..

kitaorg rapat
maybe sebab kalau kat
rumah, kitorang berkongsi bilik
masing2 suka bace komik, suke k-pop dan paling penting
kami membesar bersama2
so, xyah ckp lah, suka duka kitorg camner...
mmg banyak r, x larat den nak taip
kitorang selalu berkelahi...standard lah adik bradik ner x gaduh
tapi selalunya, kalau gaduh tu x lama
dan selalu menjadi punca pergaduhan tu, akulah
hahahaha...jahat giler aku

..ajah & classmate LLB A1..

aku pun xnak r cerita panjang lebar kat cne
cuma aku nak cakap kat cne, akk aku ni merupakan salah satu sumber inspirasi aku nak blaja selain ayah aku
mane x nye..
akk aku ni jenis suke berusaha untuk capai matlamat die
kalau die dah aim satu pencapaian tu, die akan usaha gak
dari die sekolah till masuk UiTM
mmg banyak r
jatuh naik die
dan satu lagi yang aku suke pasal die, die ni x pernah menghampakan harapan ibu dan ayah aku
die akan selalu berusaha tu dapatkan yang terbaik
memang hebatlah...

so..TO AZAH
as ur sweet sis
juz wanna 2 wish u hapi convocation day for 2morrow
congrat 4 ur excellent result as the LAW student
ur final exam LLB for dis semester n ur last stage to become lawyer, Chambering coming soon
hope u always success..
i'm always pround of u

nota xberkaki :: sedih x dpt join convo esok..isk3

No comments: