Followers

Monday, December 07, 2009

....pOdiE??....

dah lama aku x berblogging after laptop aku kena curi...
x guna punyer penyamun...


ahli keluarga baru???
  • sebenarnya rumah aku baru je wat kenduri kawen.akak sulung aku kawen. dan satu lagi, akak ipar aku ngah pregnant.nampak gayanya ahli keluarga aku akan bertambah2 ler...seronoknye~~

result???
  • agak merosot.tapi still lagi 3 pointer...syukur jelH...anaper merosot???senang cakap, aku banyak memain sem ni...sebelum nak salahkan lecturer, baik salahkan diri sendiri dulu.kan....kan....kan....
reunion???
  • cuti ni macam2 reunion aku kena attend...ada member sekolah kawen lr, reunion batch aku kat teknik lar..tapi kebanyakkannye, aku x dpt attend...naper???....ntah lar..gue malas nk g lar...ha3..
holiday???
  • memandangkan ujung tahun ni ayah ngah sesangat bz..dapat2 petronas wat shutdown..so, x dapat lah g cuti jejauh cam tahun2 sebelum ni....so, kena duk umah jelah and berehat kat hotel everly jelah..24 hour aku berenang,sauna n gym t.....he3..
  • satu lagi, aku, noya dah berjaya membooking tiket ke sarawak bulan 5 tahun depan..dapat lah aku bercuti di rumah dijah....dijah, ko layan adik2 ko ni tau....nak ikan terubuk bakar.....harga untuk 2 way rm 35...everyone can fly lah beb...
yang baru???
  • aku ngah berkira2 nak beli laptop baru ni.ayah bagi duit tuk beli laptop baru, tapi rase macam x best pulak, yang hilang tu dulu pun, ayah belikan, xkan yang baru pun ayah nak sponsor...x sedap ati r....rase macam membazir....tapi nk beli laptop jenama ape ye???any idea??
kereta???
  • maybe kena tarik oleh ibu untuk sem depan..naper???sebab result aku merosotlah....tapi rasenya, x kena tarik kot....coz sape lagi kt umah nak pakai kete tu...masing2 dah ade kereta.daripada x berpakai, baik aku pakai....kan....kan....
kengkawan???
  • cuti ni, aku nak g melepak ngan kengkawan aku....aritu tido umah sewa mas kt utem...macam2 ktorg borak....pasni nak jumpa die lagi..nak minta psm die....leh ek mas....he3....
bandar melaka???
  • aku ni orang melaka, tapi bangunang eye of mesia, taming sari, sungai melaka tu suma ak x g lagi...bukan x tau tempat die, tapi rase cam membazir je, bayar memahal, tapi g sekejap je...baik ak pandang dari jauh....tapi orang cakap, melaka dah maju...memang pun....bak kata omputih...visit melaka like visit mesia...

No comments: