Followers

Wednesday, January 27, 2010

The 2nd Asia Tour Super Show 2 Live In Malaysia 2010

inilah berita yang aku suke dalam minggu ni (bukan PSM)
super junior nak datang malaysia..
wahhhh...........
sukenye aku..
dah lama aku nanti2 kan saat ni
kakakku AZAH pernah cakap..
kalau diorg wat konsert kat malaysia ke...thailand ke...manila ke...singapore ke...or indonesia...
mmg die sanggup pegi..
dan sanggup nak berhutang..
wah...fanatik giler die ni..
time baru2 kuar kt paper yg diorang nk dtg
aritu gak dia n kakak ipar KAK LIZA aku sms ak...
"nak g konsert suju x??"
mmg ati ak ngah melompat2 girang nak g...
bila check balik...
20 Mac tu dah masuk minggu ke 11
time tu dh start bz ngan psm or VI..
so...sumanya ak x pasti lagi...
tapi NAK PEGI!!



Hari Sabtu, 20 Mac 2010 jam 7 malam bertempat di Stadium Putra, Bukit Jalil, Kuala Lumpur.
Tiket konsert kali ini dijual pada harga bermula RM138 and RM238 yang mempunyai nombor tempat duduk manakala tiket di kawasan Rock Pitt dan mempunyai nombor tempat duduk dijual pada harga RM458.

2 comments:

eija ^_^ said...

uihh mahal nyer tiket hehe

shichi said...

hahaha....
mmg mahal...
leh beli beg br tu...