Followers

Sunday, January 31, 2010

..BeSdaY BoY...


...dis pis was copy from his fb...

NaMa :: Mohd Alhakimi Jamaludin.....x pasti betol ke x, aku copy dari fb ni??
NaMA ManJa ::
Siam or KiMi...bukan KiWi
PerSi ArTis ::
sekali pandang macam zizan raja lawak...
StaTuS PenDuDuk :: Bukan Egypt dan bukan Thailand tapi warganegara Malaysia
TempaT TinGGaL ::tempat wujudnya sejarah HANG TUAH...teka2 ktner....
StaTuS :: Bukan duda but pakwe org..
HoBi waKtu LelaPang :: on9 ternet 24 jam ++ men hoki ++ tengok motor lelama ++ kumpul helmet retro ++ chatting ngan awek die of course...
ciTa2 :: nak jadi org berguna utk negara dan masyarakat.... betol x ak teka??
10 tahun akan datang :: dia dah kawen and ada anak bini ++ pakcik siam dah kayo ++ perot makin maju ke depan ++ die bukan student sekolah lagi

huahuahua..
sengal sungguh ak kan...
segala apa yg aku tulis kt ats..
aku sendiri pun x tau betol ke x
juz untuk membuli je
bdk ni satu sekolah ngan ak dulu tp ak x pernah tegur die
maklumlah..ak ni dulu kat sekolah pendiam ++ baik ++ sopan santun..>>TIPU!!
tapi start tegur time kitorg masuk uthm
tupun coz die kawan kepada mmber ak...YAN...
start situ kitorg kawan utk memendekkan citernye lah

memandangkan sok besday siam yg ke-23
aku juz nk wish je
all the best to u and success in ur life
hepi ever after wif ur famili ++ fren ++ gf

and ko siam...jangan mare ek psl entry ni
juz suke ati aku je..
lalalala~~
besday ko, blanja aku ek...ek

No comments: