Followers

Tuesday, January 05, 2010

....CeRiTe sEMaLaM...

semalam aku g ke stesen bas batu pahat coz nk menjemput mmber aku dari KL agak2 hampir kul 4.15.coz die ada temujanji ngan penyelia PSM die kul 5...ngah2 on the way balik kampus untuk mengejar mase kul 5 tu, kitorang adalah berbual2 pasal itulah lah...........inilah........tapi satu benda yg membuatkan aku teringat tentang perbualan semalam. kawan aku :: "nana, ko nak suami yang macamner???"...aku :: "aku nak laki yang boleh jadi imam dalam solat aku"...
after balik ke bilik pas antar member aku jumpa penyelia....g tengok nama partner lab...g beli rangka ayam dpn wellward (((sedap giler!!)))....makan....minum....mandi....solat.....baru aku teringat balik kata2 aku tadi.....aku memang YAKIN dengan apa yg aku cakap.....itu saje citer arini...

nota kaki :: semalam aku asik tersasul je cakap...

No comments: