Followers

Sunday, January 24, 2010

..FaR aWaY..

chenta jarak jauh...boleh ke??...dulu2 sorang johor dan sorang kedah....leh putus.....xkan skang sorang malaysia...dan sorang di perantauan...leh tahan ke???aku xmo pisang berbuah 2x...penat dowh merawat ati yang luka....sebelum wat keputusan terburu...kena pikir baek buruknye...sebab...ak mmg dah penat dengan soal ati ni..memang klu tengok org kapel, ati pun gatal nak kapel...tapi bila dah depan mate, ak sendiri jadi x suke...sbb kite bermula sebagai "kawan"..kalau tetibe tukar status, ak nk pggl ko ape??syg??abg??B??honey??emm..susahkan nk pikir...dan satu lagi...ak x leh jamin kt can be together...ko kat sana dan ak kat sini..ko pun ad hala tuju sendiri dan aku pun ad hulu tuju ak sendiri... tunggu r bile tibe mase ak nak mengedik berkapel dan betol sudah cukup2 bersedia...

"kalau kite ada jodoh....x kemana je"


nota x kaki :: 1st entry berjiwang karat...

No comments: