Followers

...SaMaN...

1st time kena saman
nasib baik bukan JPJ
tapi pak guard uthm je
kena saman atas sebab xde pelekat kenderaan
terbang RM10....
xnak marah2...
just think +ve....mmg salah aku..
sepanjang aku bawak kete kt U ni, mmg xde pelekat
so..mmg padan muke aku lah kan....kan

nota x berkaki :: jangan salahkan org laen kalau mmg salah kita..

2 comments:

zyLa said...

ahhahahahaa..tu la sapa suh xg daftar lagi.kan dah kena saman ngn pak guard.RM10 tu leh wat blnja akk makan tnghari n malam taw..nge3

NaNaBdKbaiK said...

hua3....
nmpaknye..
gayeku tidak dapat mengoda pak guard itu....
lalu ia menyaman ku....
tidak adil....
tp salah sendiri..