Followers

Saturday, January 30, 2010

...SaMaN...

1st time kena saman
nasib baik bukan JPJ
tapi pak guard uthm je
kena saman atas sebab xde pelekat kenderaan
terbang RM10....
xnak marah2...
just think +ve....mmg salah aku..
sepanjang aku bawak kete kt U ni, mmg xde pelekat
so..mmg padan muke aku lah kan....kan

nota x berkaki :: jangan salahkan org laen kalau mmg salah kita..

2 comments:

zyLa said...

ahhahahahaa..tu la sapa suh xg daftar lagi.kan dah kena saman ngn pak guard.RM10 tu leh wat blnja akk makan tnghari n malam taw..nge3

NaNaBdKbaiK said...

hua3....
nmpaknye..
gayeku tidak dapat mengoda pak guard itu....
lalu ia menyaman ku....
tidak adil....
tp salah sendiri..