Followers

..SuCCEsS..

yess..
ujung minggu sabtu dan ahad ni
aku berjaya menempis anasir2 jahat mengajak aku g bersuka ria
hahaha.....
segala sms ++ panggilan telefon ++ ym ++ gtalk ++ fb
yang mengajak aku g
bersuke ria ++ wayang ++ karaoke ++ shoping
telah berjaya aku tempis dengan memberi alasan
mau siapkan LAB REPORT
saya sudah mula bosan ngan benda2 ni
x mendatangkan faedah
bukan makin bertambah pun duit aku
baik aku duduk dalam bilik ngadap laptop
dapat2 ternet pun laju......
kan..........kan........kan
ha3...

nota x berkaki :: bila mase boring lak...aku lak yg rajin mengajak bdk yg aku dah reject ajak kuar tu...........ada ke patut..habis madu...sepah ko buang...ceeetttt.........

3 comments:

eija ^_^ said...

bagus adik nana nie :)

et said...

haha..saye bile xde duet je kot jadik mcm tu..kalu x..pantang btol org ajak..adei..

NaNaBdKbaiK said...

ooo..camtu r...klu kate xde duit, jpa br je msk...masalahnye...dah rase bosan ngan BP..........