Followers

..TaG dr AiNi...

♫ Orang yang BAIK adalah..
♥ orang yang melakukan amanah-NYA

SAHABAT selalunya..
ada time suka dan duka

MenCINTAI adalah..
sincerely frm heart

Putus CINTA bila...
dah x sefahaman

DUIT buat saya tiba-tiba jadi...
♥ takut nak berbelanja

Saya RINDU..
♥ ibu ++ ayah ++ sibling ++ kwn baek saya ~~~

Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
♥ cuba untuk memberi pendapat yg bernas

Bila saya DIKHIANATI...
saya akan mendiamkan diri....kalau x tahan, akan cerita kt kawan2...

Saya pilih BUNGA apabila...
♥ emm....x suke bunga r...he3

Tiga orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah...
byk xleh ke??emm??????????

1.ibu dan ayah

2.sibling

3. speacial friend....HIM dat know me well...

Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
saya suke senior sekolah saya

Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
saya dah tamat diploma....ha3

Saya MENANGIS bila...
ia berkaitan dengan ahli keluarga saya ++ dikhianati ++ tension

CANTIK pada kacamata saya…
bila org tu kurus ++ pandai jage kehormatan diri ++ menghormati ibu bapa..

Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya kecuali...
♥ bila saya dapat membuat hati famili saya gembira..

Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
♥ menunjukkan saya sedang MOODY

Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan, saya akan…
♥ merase pipi muka saya sedang tegang....hahaha....

Tiga orang INSAN paling penting dalam hidup saya...
♥ my famili ++ kengkawan ++ HIM...

Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 3 orang di atas)...
♥ akan saya fikirkan...


Jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti….
♥ merasa bersyukur

Warna yang memberi saya INSPIRASI...
BROWN

Duit bukan segala-galanya, TETAPI…
♥ ia penting...adakalanya ia ibarat maruah harga diri

Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah…
♥ banyak benda sebenarnya.......

Saya akan TERSENYUM PANJANG bila…
♥ saya sedang hepi ~~

Dan..bila saya GEMBIRA, saya…
♥ saya akan menceritakan pada mereka2 yg rapat...

Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya…
♥ back off...

Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah…
♥ saya pergi pasar malam ngan kawan2 saya...

Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah…
STORY OF STI ZANARIAH

Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
♥ pastikan diri saya sudah cukup bersedia ngan ajal dan maut..

Saat melakukan semua 30 SOALAN ini, saya rasa…
♥ saya sedang jujur berkata2..

lepas ni...biar mereka yg jawab tag ini...

> aJah

> mUrni

> ika

> cik eija

> nad

1 comment: