Followers

..BiggesT LoSeR..

HaPPy Chinese New Year
minggu ni minggu cuti sekolah
so...for the whole week ni xde kuliah langsung
dan bolehlah balik kampung...
lalalala..
macam biase r cuti kuliah merangkap cuti buku
gegegegee...
melambak2 keje..
psm r ++ lab report r ++ coming soon test digital control
so..xleh nak hepi sangat2

ok..berbalik pada title en3 aku kali ni
memandangkan aku sedang mengamalkan pengurangan pengambilan makanan dari kadar biase..
aku sudah berjaya menurun sebanyak 5kg...
huish!!
berbaloi2 r macam iklan celcom...
tapi...
pas balik ke kampung..
berat aku naik 1kg balik...
hehehehe...
apa yang aku makan..
xyah r tanya..
1st day balik, ibu masak lauk rendang itik...feveret gua..
2nd day, ibu xde..kitorang wat nasi goreng je
3rd day, abang ipar beli kfc
4th day. berbeque..
sarapan pagi misti ada r..
yg tadi tu merangkap makan tengahari @ malam je
pastu...aku ni dah macam malas nk wat keje umah
suke basuh pinggan je..tapi siram pokok ++ sapu sampah aku malas
yang aku tau pas makan, basuh pinggan pastu tido...
tu jelah keje aku ari2
hehehe...
ner x naik berat semula...
teeettt!!!

bila time aku nak exercise plak..
awal2 je semangat..
ni bukti aku ngah semangat nak exercise..

....pic KasUt Joging...

...semangat nak joging time ni...

selepas beberapa meter...x sampai 1 km..
aku dah turun dah..
MALAS r...

....sudah penat...tinggalkan saje...

macam tulah exercise aku minggu cuti ni...
memang pemalas...
kan...kan..kan...

nota x berkaki :: international pasport??where destination??

2 comments:

wanie said...

dpt trun 5kg?? T______T knapa sy x dpt jd mcm anda...sob3..

NaNaBdKbaiK said...

hahaha...
kalau saya kalau turun 5kg tu mcm satu berita baik...
coz selama ni x prnah turun....
asik naik je...
hehehehe