Followers

..ToLonG aKu...

apakah makanan yang seimbang ++ senaman untuk diet
aku sekarang jenis yang hilang selera makan
memang x selera nak makan
x tahu kenapa
tapi berat badan macam tu gak..
makan tengahari aku paling malas
sarapan pagi mmg aku x miss
at least misti minum milo..
malam2 plak...aku jarang rase lapar
tapi nak minum air buah je..
memang x seimbang betol kan
aku memang xde niat nak kurus..but juz nak sihat
exercise lak....ikut mood...
kdg2 g gym asrama tun fatimah (leh kira ngan 2 jari je...lalalala)....
tp selalunya terbungkang atas katil petang sambil ngadap laptop


kadang2 makan benda ni untuk sarapan....
susu dutch lady low fat ++ koko krunch



any idea??
kalau korang pakar pemakanan..
ajari aku diet seimbang ye???

6 comments:

Zuewairy said...

baik utk kesihatan;)

NaNaBdKbaiK said...

ape yg baik untuk kesihatan tu????????

hariz said...

baca link tuh..article tuk esimen sbnrnye tuh tp i rs cam bgus je tuk korang sume baca so i letak kt blog i.+suddenly rs lapo..xbreakfast ag rupenye..;)+


http://harizrazak.blogspot.com/2010/01/best-and-worst-brain-foods.html

NaNaBdKbaiK said...

thanx hariz...

azah hj zainal said...

brkfast jgn miss!
e best meal ever..

tghari,kne mkn..
tuk tgktkn metabolisme...
if ko xmkn pun, bdn still maintain coz metablisme rndh...
mlm xmkn xpe..

NaNaBdKbaiK said...

aku baru makan malam tadi...