Followers

Tuesday, March 02, 2010

....PeLeKaT KaKi.....

malam tadi
ada banyak keje, tapi mood nak wat keje tu xde
sedang2 ber-chat dgn mmber2 di gtalk and ym...
ak ternampak r,ad sorang mmber ak membuat iklan di gtalk...
"sape yg nak pelekat kaki, sila dtg ke bilik saya"
aku pun dengan rakusnya, meng-orderya
yelah...
benda ni kan sesuai untuk membuat toksin dalam badan
mmg aku dah lama nak membuang toksin dalam badan aku ni
agak2 nye dah bersarang kot...
he3

ready to use

mem-pose kan tapak kaki yang agak besar selepas menampalnye

perkara rutin aku sebelum tido....pakai stoking itu adalah wajib....

dan hasilnye...yucks!!!...aku nengok pun geli...

benda ni gak memang sesuai r sape yg mempunyai penyakit sengal2 badan
aku pakai mende ni, langsung lena tido ak...
sape2 yg nak mencuba..
meh cne order kat ak
aku leh deal ngan mmber ak..
(dah macam wat bisnes aku ni kan....kan)

8 comments:

cik bunbun said...

huu.. menakotkan. dah lame tak pakai pelekat kaki tu.

tapi bila lepas pakai rasa macam segar jek. sudah terbuang toksik mungkin? ;)

NaNaBdKbaiK said...

he3...
memang btoi...
pas pakai mende ni, rase segar tu adlh sikit.....

tpgeli lah plak tngok yg itam2 tu....

et said...

mahal x? mcm menarek je.

NaNaBdKbaiK said...

et....
yg ni murah ckit... rm10, 2 keping...
klu jenama kino*****, 10 kpg, dh rm1**

B.E.R.Y.S said...

dah lame i cari benda nie..nak!! nak!!

NaNaBdKbaiK said...

nk beli...
t saya tnya mmber sya..

budak_johor said...

tu toksin ke daki? hahahaha

NaNaBdKbaiK said...

tu toksin r nizam...
baik ko wat...
ntah2 lg itam dr ak...