Followers

CoReTan SaYa Di PaGi HaRi

banyak benda aku nak citer sebenarnya
mentang2 jarang berbloging minggu ni
exam dah dekat..buku2 memanggil2 untuk minta dibaca
(monologue bersendirian~~)
exam....
dah diceritakan pada en3 sebelum ni
bagi suspen ckit2 je!!
bypass of heart....
10 aribulan lima ni..ayah akan wat operation bypass jantungnya..
hopefully..operation ayah berjaya
my ayah so strong
and me as the daughter..
sentiasa mendoakan yg terbaik untuk kesihatan ayah....pic bagi yg x tau bentuk bypass jantung tu...

Kuching, SaRawaK vs MelBourne...

dengan nekadnye..aku akan meng-burn kan terus tiket flight percutian poya2 aku ke sarawak..
bukan ape..
rase tarikh 12/5 tu x sesuai lak aku rase
kebetulan tu tarikh after 2 ari ayah operate t
so...dengan rela hatinya...
aku nekad untuk membatalkan percutian poya2 aku..
ape boleh buat..
kita yang merancang...tapi ALLAH yang menentukan
sori bebanyak lah pada NoYa and DiJaH..x dapat aku nak follow korang...bandaraya KucHing...

tapi mungkin ada hikmahnya
maybe pas praktikal aku duk melbourne, australia till konvo..
ner tau..
kita yang merancang...tapi ALLAH yang menentukan

wat keje part-time jadi baby sitter or etc
balik dr aussie t, leh berabuk ckp BAHASA ENGLISH

....tggu aku aussie...

umrah...

ibadah umrah aku postpone ke ujung taun ni bln 12
sepatutnya aku, ayah, ibu and ajah nak g 1/6 nitapi terpaksa postpone ke ujung taun berikutan ngan kesihatan ayah..
coz..after bypass t, treatment ayah kena sekurang2nya 3 month baru sembuh and pulih..
mungkin ada hikmahnya..
kita yang merancang...tapi ALLAH yang menentukan
insyaALLAH..
bulan 12 t, kami pergi ber-6
kami berempat ++ firah ++ zabir coz time tu firah dah abes spm dan abes cuti sekolah..
doakan kesihatan kami berjalan dengan lancar...
aminn...

....x sabar mengerjakan ibadah umrah...

dan secara jujurnya..
besar jugak tanggungjawab nak mengerjakan ibadah umrah
nek mempersiapkan diri lagi..
kan...kan...kan..
coz aku bukan bdk baik sgt..

lagi satu..
sempat gak aku nk mengaplikasi project psm JaJa t..
"ONLINE HAJJ PILGRIM TRACKING SYSTEM USING GPS"he3...
to JaJa :: pastikan project anda sukses k..
saya nak guna project kamu t!!

ProJeK saRjaNa Muda....

FoLLow Me wheeled MoBiLe RoboT
tulah tajuk project aku
kena siapkan project ni utuk PSM 2
sape ada idea mengenai project ni??
function project ni macam autonomous trolley
kirenya...robot ni akan follow user dari berlakang user
x kisah r dari arah manepun user tu..
ada Tx ultrasonic ++ Rx ultrasonic ++ obstacle avoidance cct
pergh!!!
macam2 kan..projekni diberi oleh oleh supervisor aku..tapi litar...die x bagi..
suh cari sendiri..
akulah mangsanya yang nak mengabung2 kn litar tu..
kalau project ni jadi...
memang hebatlah SITI ZANARIAH ZAINAL tuu..
lalalala~~
...ilustrasi geli2 aku...

1 comment:

nor hafiza binti baharudin said...

nana~~~
ak akn berusaha sebaek mungkin utk siapkn project tu..=))