Followers

..LaYaN bLueS...

malam tadi dan sambung pagi tadi..duk x ingat dunia aku nak final....buku Power E x sentuh langsung..duk mengulang citer dan bukan mengulangkaji pelajaran!!... yg dah lama aku x tengok, dulu aku tengok time diploma. time2 ngah hangat citer ni.biase r, dah lamo bonar mase berlalu, jalan citer pun aku x ingat.....tu dok mengulang citer OnE litRe of TeaRs...wawawawawa....

suma episod aku nangis...air mata ++ air hidung suma kuar r....sedih punyer pasal...citer ni based from true stori...yang pasti mendiang ni mmg sorang yg kuat semangat..memang ak sendiri yakin, kalau aku duk tempat die pun, x tentu lagi aku leh ada semangat yg camner seperti die...dan satu lagi yang aku suke pasal citer ni...ketabahan ibu bapa die dan adik beradik die....memang mengagumkan lah...dan juga kawan2 die yg slalu beri support kat die....thumbs up tu dis drama!!

“In the shore across sadness
It’s said that a smile is there

And when we arrive
What will wait for us?
It’s not for running away
It’s to chase the dream…”




p/s :: jom persediaan paper last..

2 comments:

Chik chuMeLL said...

tgk tajuk pn da tau citer sedih...nk kena cari la citer ni..kena siap2kn baldi..mau chik pn meleleh jer nnt..huhuuu

NaNaBdKbaiK said...

kalau nak...
try search kt youtube...
tulah
sedih sangat...nangis giler2