Followers

Thursday, June 24, 2010

WorLd Cup :: MeReka PiLihaN SaYa, KaMu PuLak??

wah...lama giler x update berblogging ni
belum ada rase terujanya nak meng-update blog time2 cuti sekolah ni
macam2 aktiviti cuti ni aku wat
berat badan naik turun...tapi masih lagi belum lagi berada ditahap berat badan ideal (jauh lagi tuu!!)
hehehehehe

berbalik kepada demam WC ni
hampir 2 minggu yang lepas dah start kan??
kalau dulu umah aku padam lampu pukul 10 malam dah tutup..
sekarang ni kul 12 malam pun x tentu tido dah

dah lama aku nak tulis tentang pasukan pilihan aku sesi tahun ni
adalah...
jeng....jeng....jeng...
jatuh kepada........toi....toi...toi...
South Korea dan Argentina
aku pilih diorang bukan sebab dah layak masuk peringkat kalah mati
tapi...memang aku minat South Korea dari zaman aku budak sekolah lagi...
dapat2 time tu tengah hot ngan drama2 korea, memang teruja lah
tahun 2002, time tu WC buat kat Korea-Japan
time tu waktu live bola start game time2 baru balik sekolah
mentang2 waktu asia...
amik ko omputih time tu, ko tengok bola time malam2...rasekan.....
memang seronok time tu...memang teruja nak tengok time balik sekolah


dan nape aku pilih Argentina
tu team faveret ayah aku...memang dari dulu ayah aku suke team ayah aku
dapat2 dulu si Diego Maradonna (tul ke aku eja??) main
dan sekarang ni jadi coach...
lagilah ayah aku suke..bila ayah aku sokong, aku pun sokong lah
bak kata pepatah....
bapak borek, anak rintik (kena x pepatah ni??)

so...
itulah pasukan pilihan aku, korang pulak??




oppa2 super junior ku~~


3 comments:

Fay Nana (Cik Fana) said...

saya sokong KOREA SELATAN! :D

r-mean said...

spain % brazil terbaik

NaNaBdKbaiK said...

FaY :: yup...idup south korea

r-mean :: spain n brazil bagus jugak