Followers

Tuesday, July 20, 2010

30 ❥

wahhh...nampaknye aku macam sudah tidak ada mood nak meng-update blog ni. dapat2 baru naik semester yg terakhir (insyaallah)dan aku sudah jadi pelajar tanpa asrama..yezza....leh jadi burung hantu terbang merayap...lalalalala.....Oklah...tag kali ni dibagi oleh nad si ketot...30 kesemuanya k...
  1. anak buah pertama aku baru lahir 1.7.2010...nama die Muhammad Haziq Irfan b. Mohd Hazry...nama panggilan die kat aku Mak Jang kot...
  2. aku bangga jadi anak pesara tentera TUDM...tengok kapal terbang tu dah jadi perkara paling lali bagi aku...chewahhh
  3. cita2 asal aku nak jadi musian.....tapi apakan daya...
  4. aku lahir kat Kuantan, Pahang dan tinggal kat situ sampai umur 7 tahun...pastu dan seterusnya aku membesar kat Masjid Tanah, Melaka
  5. perkara paling menyesal aku pernah buat >> tolak tawaran tajaan MARA sambung ke luar negara after SPM dulu...yelah time tu dah dapat tawaran kat Kuittho...dengan selambanya aku tolak tawaran tu dan cakap...."sorilah, saya nak masuk Kuittho"...
  6. tiap2 hari aku rindu ayah dan ibu.....
  7. lagu feveret sepanjang zaman aku Aerosmith - I Don't Wanna Miss A Thing
  8. rumah aku x bela kucing...tapi ada lebih 9 ekor kucing liar....
  9. sejak dapat lesen motor, aku x pernah bawak motor....
  10. aku anak tengah (4 dari 6)....ada 2 kakak, 1 abang, 1 adik lelaki dan 1 adik perempuan
  11. tidak pernah berambut panjang..
  12. kereta kegemaran....GEN-2 warna merah...x kisah lah kalau ketinggalan zaman okey..
  13. aku amat suka dengan KOREA...x kisahlah drama ke, music ke, variety show ke, bola sepak ke, kimchi ke, etc..
  14. aku suke makan tomyam....
  15. internet dan aku bagaikan romeo dan juliet..
  16. aku suke warna COKLAT...x kisah lah soft or hot COKLAT
  17. aku anak kesayangan ayah....pasti x dapat dinafikan oleh along dan ajah...kan...kan...
  18. aku suke sukan badminton dan berenang
  19. aku ada pakaian mandi wanita...bukan bikini but....burkha...ayah hadiahkan time diploma dulu....sebab aktiviti ujung minggu kami sekeluarga adalah berenang
  20. komik terkumpul aku sekarang 1000++
  21. bercita2 nak wat lesen kapal terbang....sape mau sponsor RM 65k++
  22. rumah idaman aku....2 tingkat dan bumbung atasnye misti ada loteng untuk aku melihat bintang time malam2....
  23. aku x obses nak kurus dan x obses nak cantik....cuma aku sedang obses nak sihat...aku sedang berusaha sekarang....
  24. agak lewat gak bila 1st time dapat lesen kenderaan >> 21
  25. aku sub-etnik Bugis tapi x tau cakap Bugis...
  26. aku x suke pakai rantai, cincin, gelang dan jam....
  27. tempat yang aku teringin sangat2 nak pergi >> ROME
  28. target kahwin >> sebelum 30
  29. aku seorang yang sangat boros
  30. aku fobia g MYDIN, MELAKA.....laptop dan hardisk ak kena curi kat situ..

No comments: