Followers

Thursday, September 23, 2010

twenty-three ❥

twenty-three = dua puluh tiga
hahaha
angka umur aku telah bertukar 21/9 aritu
sudah tuakan aku....
kalau orang dah kawen, misti dah ade anak 2-3 orang
kan....kan...kan..
kalau orang dah kerja, misti duit kwsp die dah banyak
kan....kan...kan..(sudah lari dari matlamat menulis!!)

Generated by Facicons

oklah..
dipendekkan cerita tentang lanjutan usia aku ni
aku sangat2 bersyukur yang aku masih lagi mampu bernafas di dunia yang fana ni
dan aku sangat2 bersyukur dan bertuah dikurniakan ibu ayah ++ adik beradik ++rakan2 yang sentiasa di sisi tiap kali susah senang
tanpa mereka, siapalah aku...

Generated by Facicons

orang yang aku sangat2 berterima kasih sepanja
ng hayat aku
adalah ibu ayah aku sendiri
Hj. Zainal & Hjh. Kamsiah
aku sayang sangat2 merekadan aku tahu
, mereka pun sayang aku sangat2
terima kaseh sebab melahirkan aku, menjaga kebajikan aku, ilmu dan kehormatan
memang besar sumbangannya kan..
rase sangat bertuah ada ibu ayah macam mereka...


dan x lupe juga kepada adik beradik aku juga termasuk ipar duai
yang banyak memberi semangat dan tunjuk ajar
serta rakan2 yang sudi berkawan ngan aku dari tadika ++ skal ++ smksa ++ smtbp ++uthm
aku sayang korang sume

Generated by Facicons

berbalik pada cerita asal se
mula
besday aku kali disambut oleh famili dan kawan
tQ guys...luv uols!!..
muahhh ..
terharu giler lah...
yelah..dah besar2, ada gak orang nak sambutkan
dapat nangis dalam ati je...kalau nangis depan2, malu lak rasenya


dan antara paling best...
dapat hadiah minyak wangi, brouch, kad besday dan
"
"
"
"
"
"
"

"
"
"
"
"
"

"
gitar

sangat suke dan sangat hepi....
he3....

Generated by Facicons

dan akhir sekali..
tuan empunya blog nak ber-pose..

nota x berkaki :: sedang mengarut agaknye ni.....
sudah ngantuk..mau tido...selamat malam