Followers

Tuesday, January 11, 2011

Jillian Michaels KaWaN SaYa

Jillian Michaels adalah bff aku sekarang
tiap2 hari, aku misti sms or skype dengan dia untuk sembang2 kosong
xpun...kalau2 kitorang rajin, kitorang akan saling berutus surat
antara perbualan kami, die misti akan tanya aku

arini bape kali makan??
banyak mana nasi aku amik??
bape gelas minum air suam??
ada makan sayur x??
exercise apa tadi??


kalau korang nak tau, die ni personal trainer aku sekarang..
(kalau percaya, rugi!!)
die sekarang tengah menolong aku nak mengubah berat badan aku dari
tiga digit(tanpa perpuluhan!!) ke dua digit
yelah....pengakuan xklusif ni, aku sekarang berada di ambang perawalan tiga digit..
kadang2 digit tu berubah jadi penghujungan dua digit..
agak dangerous jugak lah..
dan sekarang macam2 program kat tv cara2 nak kuruskan badan..
kat rumah pun ada banyak kemudahan2 untuk excercise..
so...aku kena berazam baru untuk mengubah cara hidup aku sekarang...

aku janji!!!
aku akan mengisi masa lapang saya dengan bersenam or berkebun or mengemas rumah
aku akan meninggalkan makan malam
aku akan memperbanyakkan minum air masak
dan terakhir, aku berjanji nak menjaga jantung aku!!

harapan aku x banyak,
asalkan jantung aku sihat
tubuh badan aku sihat
itupun dah memadai..
so....aku akan mengahargai Jillian Michaels sebagai kawan aku..
aku akan dengar cakap die untuk kuruskan badan secara sihat..
kalau bukak2 pusat or seksi..aku xnak tiru die...
ok..daa~~

more info about Jillian Michaels

2 comments:

anuarena said...

usaha tangga kejayaan....hahahaha

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

xde perubahan lagi ni...
hehehehe....