Followers

Thursday, January 27, 2011

What's YoUr ColoUr tag from AtuN

okey....singkatkan mase...ini tag dari atun mengenai warna kegemaran
tQ atun..
warna kegemaran saya adalah
COKLAT
memang minat giler2 ngan kaler ni..
tak kisahlah kalau pakai baju, misti nak warna coklat
sebab warna coklat nilah yg bagi saya x jemu2 di mata
last kami...
saya nak tepek-kan pic saya berwarna coklat di bawah....
thanks atun coz tag saya..

""
""
""
""
""
""
""

pic diambil di dalam library melalui webcam sambil mengangguk2 lagu k-pop

4 comments:

Encik Blogger said...

padahal dengar lagu justin bieber kn kn.. hehehe

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

hahaha...
x suke justin bibir tu....
budak2 maa~~
hahaha...
dengar kpop aje...

anuarena said...

suka dia dgn kpop...makan popcorn lagi layanz....ahhahaha

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

mistilah suke kpop...
siap hafal lirik lagi...
ngeee~~