Followers

Friday, February 25, 2011

iBaRaT LaWyeR mEnanG KeS

salam dan selamat sejahtera suma....apa khabar anda semua...moga2 sihat2 hendak-NYA...dah lama nak post entry ni sebenarnya, tetapi memandangkan terlampau bz teramat sangat2 minggu ni, yelah saya seorang pelajar praktikal, sibuk memasang litar, tapi x jadi jugak....tolong saya plzz sape yang pandai mengenai barang2an c.y.t.r.o.n ni....

berbalik kepada tajuk entry saya, itulah perasaan saya sekarang ni...berasa keadilan telah memihak kepada diri saya....dah berbulan2 juga lah saya fight ngan pihak penaja biasiswa saya...ini semua berpunca daripada masalah teknikal yang dialami oleh sistem mereka dan menyebabkan saya tidak mendapat bayaran yang sepatutnya untuk semester ini...diorang siap ckp, saya x boleh dibayar kerana saya ni kategori pelajar yg extend....after fight punyer fight n fight lagi (bukan naik mahkamah k..), dengan segala usaha saya seperti bertegang urat di telepon dan mengisi semua borang, surat dan segala2nya, akhirnya kemenangan berpihak kepada saya....akhirnya, penajaan saya untuk semester ini dibayar dan saya berasa sangat2 syukur kerana keadilan milik saya....terima kasih kepada pihak penaja,saya akan menghargainya..
TQ..

moral of the stori :: sila tegakkan kebenaran anda, kerana keadilan itu pasti ada..

5 comments:

faiz said...

bgus...kita kena pertahankan hak kita

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

ye btol....

budak_johor said...

lepas pertahan kan hak kita... kita kena belanja kawan2 kita...hahahaha

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

muahahahaha...
ko nak blaje ak ek..
bila2?

SMLim said...

nana penegak keadilan. haha