Followers

r.u.a.n.g_k.e.r.j.a

sekarang ni saya sedang buat latihan industri di ____..(tidak tersembunyi!!)
so far..tempat ni xdelah x best...
semuanya oke,..
supervisor okey!!
staff okey!!
dan
semuanya okey!!

..mejaku yang sangat berselerak..


banyak gak lah ak study balik kat sini,
macam study dulu2 kat U
cuma bezanya, aku kena buat sendiri dan bukan buat bersama kawan2
banyak berdikari..
tapi kira okeylah, kat sini aku senang nak tanya..
coz semuanya banyak pengalaman...

..beg2 tidak tersusun kemas..

tapi..
maybe mood aku sekarang ni sebagai pelajar praktikal
so...
tak sabar2 aku nak abes praktikal ni
kalau aku balik petang ni, kira2 dalam 5 minggu lagi baki praktikal aku..
memandangkan lagi 5 minggu aku kat sini, aku sedang bersungguh menyiapkan assignment yang diberi..
hopefully, sumanya berjalan lancar..


..kerja saya..

No comments: