Followers

Thursday, February 10, 2011

SediKit MenJoloK MaTa


Dalam 1-2 minggu ni, aku dah berangan2 nak pegi nonton konsert Super Junior aka Suju tu..saper Suju ni korang search lah sendiri....memang minat giler dengan diorang2 ni..dari 13 orang tinggal 10 dan x tau akan makin kurang or akan balik kepangkuan or akan bertambah lagi aku tak tahulah...memang minat giler2 kat diorang..siap hafal lagu (even lirik tak faham!!) dan step2 dance diorang (x pernah ikut dance, juz tengok je ok!!)....


berbalik pada cerita asal..dulu waktu Suju tak femes kat Malaysia lagi, aku ngan kakak aku dah berangan2 nak g konsert diorang kalau2 diorang datang sini..siap kakak aku cakap.."kalau diorang datang sini dan time tu aku takde duit, aku sanggup pinjam duit ngan A.H.L.O.N.G"..sampai camtu sekali fanatik die (acah2 je tu kan!!)....belum amik kira lagi kalau music video, variety show, and iklan yang tak sampai 30saat pun die sanggup download...fanatik dan tak fanatik lah die..tahun lepas planning nak pegi time SUPER sHows 2, tapi time tu, ayah kena serangan jantung dan kena buat major operation bypass..so time tu terpaksa kitorang batalkan hasrat kitorang sebab kalau kitorang pegi pun, misti feel tak hepi coz AYAH is more important than Suju..kan..kan...

dan sekarang masalahnye sekarang.SUPER sHows 3 sudah menjelma....timing dah cantik sesangat coz dah abes praktikal..
"
"
"
"
"
tapiiiiiiiiiiiiiiiiii.............
harga tiket die pulak yang berdabel2..
  • Rock Pitt RM 480
  • Terrace Seats RM 480
  • Balcony Seats RM 370
  • Partial Restricted View RM 220
kalau nak ikutkan, harga tiket yang paling murah tu, dah boleh beli macam2..
rase macam tak berbaloikan kalau duduk jauh2...
kalau koranglah....korang nak pegi x konsert ni???

4 comments:

lady~yint said...

pegi je kalo da minat sgt..duit jpa ada belen lg kan...haha

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

tulah pasal....
ati suh pegi...tapi duit ketar2 nak kuar...hahahaha

FariDdA AshiKen BinTi Meor ShahaRiM said...

ni yang kat s'pore tu eh? yg time CNY tu ek?
dengar cite die akan dtg m'sia bulan 3 ni

NaNaBdKbaiK ♥♥ said...

xlah...
ni harga tiket untuk kat malaysia bulan 3 ni....
yang kat SG tu dah lepas, bln 1 aritu..