Followers

Thursday, October 24, 2013

"The day i passed maths"

Salam saudara saudari cikeboom cikeboom semua..

Semalam balik dari kerja, after borak kosong ngan ibu ayah aku kat beranda rumah, aku pun golek-golek atas katil sambil buka tab
Then, terjumpa video ni tengok ada member aku share
Serius, aku yang hati yang berlagak gangster ni pun sedih tengok video ni
Video ni tajuknya "The day i passed maths"
Sila tonton di bawah ini..



Mesti korang semua pelik kenapa bapa budak ni beria-ia menangis.
Misti korang fikir "alah "C" je pun, bukan "A+" pun. Tupun nak menangis. Hati ada taman"
Reason budak ni adalah

"The day I passed maths. Hey there everyone the man in the video is my dad :)
I year before this video I was at a grade F in maths and in England you need a C (pass) to basically do anything with your life, ive never been amazing academically and have struggled through out school , neither me or my dad or my teachers thought I was going to get my C , I know some of you might be saying , well an c is nothing but for me it was hard to get"


Mungkin bagi korang biasa-biasa je, tapi bagi aku
ia adalah sesuatu besar
dapat2, bila seorang bapa tu baru balik kerja penat-penat, then anak bagitu berita gembira
terus hilang penat bapa tu kan..

No comments: