Followers

Friday, November 01, 2013

Adik Aku

Aku ada seorang adik perempuan
Nama dia Nur Afirah Hj Zainal
Dia anak ke-lima dari enam adik beradik yang totalnya ada dua laki2 dan empat perempuan
Cita-cita adik aku hendak menjadi seorang Doktor, dan Insyaallah cita-cita dia akan terlaksa jikalau tiada aral melintang dalam tempoh 3 tahun lagi
dengan tajaan biasiswa JPA, dia berada sangatlah jauh dari kami sekeluarga semua

Apa tujuan saya tulis entry ini???
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Esok 2/11/2013 bersamaan ulangtahun kelahiran adik saya ke 20 tahun
Masuk tahun ni, dah 3 tahun, dia sambut ulang tahun kelahiran di perantauan
Walaupun jarak kita sangat jauh, aku ingat ko
Dan paling sedih, perubahan cuaca tempat kita
waktu Malaysia siang, ko malam
dan bila Malaysia malam, ko siang
So, time ko nak skype memang aku tak rajin nak layan kecuali Ibu dan Ayah
Nasib baik teknologi lain banyak macam Whatsapp lah, Viber lah, WeChat lah
So, rindu tu kurang lah kot...**poyo!!**

Terima kasih waktu cuti haritu ko jadi maid aku sampai berat aku naik 5-6kg
dan buatkan aku terpaksa turunkan semula
Terima kasih jadi tukang dengar cerita hyper ambitious aku
dan
Selamat Hari Lahir ke-20 Fira
Semoga cita2 kau tercapai untuk menjadi Pakar Obstetrik dan Ginekologi dalam tempoh 10 tahun akan datang
dan sila jaga kesihatan ko dekat sana sebab dengarnya cuaca sana dah nak masuk musim sejuk
Dan Insyaallah, aku datang lawat ko tahun depan bulan March
Sila jemput aku dekat Airport..**ini, kalau aku takde plan**


No comments: